رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و حماسی در روز ۲۸خرداد ماه سال جاری نیازمند هم افزایی و تعامل مطلوب هیأت های اجرایی، هیأت های نظارت، دستگاه قضا و مجامع اطلاعاتی استان هستیم.
کد خبر: ۹۶۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ 29 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در جلسه هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی افزود: در روند انتخابات، بررسی‌ها با دقت انجام می شود تا در نهایت افراد امین و واجد صلاحیت های لازم در معرض انتخاب مردم شریف استان مرکزی قرار گیرند و در کمال صحت و سلامت انتخابات برگزار شود.
وی یادآورشد: از همه ابزار‌ها برای برگزاری انتخابات پرشور و عادلانه استفاده خواهیم کرد و ترویج قانون مداری به منظورپیشگیری از هرگونه تخلف و جرم را در دستور کار داریم تا همه در این فرایند بر مبنای قانون عمل کنند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی اظهار داشت: با نگاهی جامع به انتخابات دوره های قبل و تجربه هایی که از اتفاقات گذشته به دست آمده است و بررسی دقیق مسائل روز و برگزاری جلسات با کلیه دست اندرکاران انتخابات آتی مطمئنا در پیشگیری از بروز تخلفات و جرائم انتخاباتی، بسیار مؤثر و مفید است.
وی افزود: دادگستری استان مرکزی جلسات ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان را از اسفند ماه سال ۱۳۹۹برگزار کرده و مصمم به بکارگیری اقدامات پیشگیرانه است و مشخص شده است که دستگاه های ذیربط، قبل، حین و بعد از انتخابات دقیقا چه وظایفی دارند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: به همین منظور استان به ۳ منطقه معمولی، نیمه حساس و حساس تفکیک شده و بر مبنای آن راهکارهای مناسب ارائه و عملیاتی می شود.
رئیس دستگاه قضایی استان مرکزی تأکید کرد: دستگاه قضا قطعا با متخلفین عرصه انتخابات برخورد قاطع خواهد داشت و از آرای مردم صیانت خواهد کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اظهارداشت: با تدابیر اتخاذ شده و اقداماتی که انجام می گیرد و همچنین با داشتن ملت فهیم، آگاه و همیشه در صحنه، شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد باشیم و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار