نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مردم باید بدانند که هیچ کشوری برای ما دل نمی‌سازند بنابراین باید برای تعیین سرنوشت کشور و نظام اسلامی در انتخابات حضور یافته و با انتخاب افراد اصلح آینده کشور را تضمین کرد.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 26 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در نشست شورای اداری استان مرکزی با اشاره به ضرورت حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات افزود:حضور حماسی مردم با ایجاد روحیه امید و انگیزه در لایه‌های مختلف جامعه، توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را خنثی و گام دوم انقلاب را تضمین می‌کند.
وی با بیان اینکه انتخابات یک همه‌پرسی ملی و آوردگاه با عظمت است یادآورشد: مردم با حضور پرشور خود در این رخداد به دشمنان نظام اسلامی ثابت می‌کنند که با تمام وجود پای آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا ایستاده‌اند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه حضور گسترده در انتخابات و گزینش فرد اصلح به‌عنوان رئیس جمهوری و افراد توانمند برای شوراهای اسلامی شهر و روستا یک وظیفه شرعی و ملی است گفت: آحاد مردم مومن و انقلابی باید نسبت به این مهم توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه مردم و مسئولان باید نسبت به صرفه جویی در منابع و استفاده بهینه از امکانات برنامه‌ریزی کنند افزود: با توجه به امکانات محدود داخلی و کاهش چشمگیر بارندگی در فصل زراعی امسال و فرهنگ مصرف‌گرای کشورباید برای جلوگیری از معضلات عمیق اقتصادی در بلندمدت برنامه داشت.
وی با بیان اینکه میزان بارش‌ها در استان مرکزی زمستان سال گذشته و بهار امسال کاهش چشمگیری داشته است گفت: در صورت بی توجهی به اصلاح الگوی مصرف آب و برق مشکلاتی برای استان ایجاد می شود.
نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی با بیان اینکه در صورت اقدام به قطع برق، نباید تولید متاثر شود یادآورشد: صادرات برق از کشورمان به دیگر کشورهای منطقه جنبه استراتژیک دارد که به نوعی امنیت کشور را تضمین می‌کند، بنابراین صادرات برق استان در هر شرایط باید حفظ شود.
وی با اشاره به کاهش چشمگیر نرخ زاد و ولد و ازدواج در استان مرکزی گفت: این استان بعد از گیلان دومین استان پیر کشور است بنابراین باید برای اصلاح شرایط برنامه‌ریزی شود.
وی با اشاره به اینکه امسال با تدبیر رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده است اظهارداشت:تمامی دستگاه‌های دولتی و خصوصی باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را در راستای تحقق این مهم به‌کار گیرند، اگر چه مدت زمان زیادی از عمر دولت دوازدهم باقی نمانده اما، مدیران و مسئولان باید تا لحظه آخر خدمت خود با روحیه و نشاط در راستای حل مشکلات مردم و توسعه همه‌جانبه استان گام بردارند.
وی با بیان اینکه ا توجه به کمبود واکسن کرونا در نقاط مختلف جهان، باید رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان در اولویت کارها قرار داشته باشد گفت: سهل‌انگاری در این زمینه ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مجموع واکسن کرونا تولید شده در تمام جهان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دوز برآورد می‌شود افزود: این مهم بیانگر کمبود این واکسن در تمام کشورها است بنابراین خودمراقبتی و رعایت دستورالعمل‌ها باید جدی گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار