با امضاء استاندار مرکزی موسسه خیریه امدادگران عاشورایی در استان مرکزی در زمینه بهداشت و درمان کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 25 April 2021

به گزارش تابناک مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با قدردانی از اعضاء این هیئت گفت: موسسه خیریه امدادگران عاشورا، یک خیریه غیرسیاسی، غیرانتفاعی و مردم نهاد است، توجه این خیریه رسیدگی و کمک به بیماران مبتلا به سرطان و صعب‌العلاج است که از پرهزینه‌ترین بیماری‌ها بوده و معمولاً درمان طولانی مدتی را به خانواده‌ها تحمیل می‌کند.
وی افزود: هدف اصلی این موسسه، ایجاد زمینه مناسب به منظور ارائه خدمات امدادی، بهداشتی، درمانی، آموزشی، مشاوره‌ای و توانبخشی مطلوب به محرومان با بهره‌گیری از استعدادهای موجود در جامعه است.
وی تاکید کرد: میانگین هزینه درمانی بیماران سرطانی بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است که بیمه‌ها نهایت تا ۵۰ درصد آن را مورد حمایت قرار می‌دهد، افراد نیازمندی که مبتلا به سرطان هستند، تحت پوشش این موسسه قرار می‌گیرند تا بخشی از هزینه‌های درمان آنها تامین شود.
گفتنی است رزمندگان بهداری رزمی در سال ۱۳۷۴ هیئتی را تحت عنوان امدادگران عاشورا بنا کردند تا با توسل به حضرت فاطمه زهرا (س) در راستای کمک به تقویت بسیج جامعه پزشکی و حفظ فرهنگ ایثار و کمک، حضوری فعال داشته باشند، پس از آن در سال ۱۳۸۱ این موسسه با پیشنهاد بانیان این هیئت، تاسیس شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار