رئیس کل دادگستری استان مرکزی به مناسبت دوم اردیبهشت ،سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی گفت:باور و اندیشه تمامی آزادمردان و نیک اندیشان بر این استوار است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک تشکل نیست یک مکتب، آرمان، باور و ایمان است که به دنبال نفس مسیحایی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، امام راحل (ره) از دل جامعه ای اسلامی و انقلابی سربرآورده و در سایه تعالیم و رهنمودهای سازنده رهبر معظم انقلاب بالنده و سرافراز شده است.
کد خبر: ۹۵۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ 22 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، درادامه این پیام آمده است:چه بسیار انسان های آزاده و بزرگواری که در کسوت مقدس پاسدار، برای حفظ ارزش ها و آرمان های میهن اسلامی جان خود را خالصانه فدا کردند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند.
این پیام می افزاید:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اسوه های ولایتمدار و آزادمردان بسیاری را در دامان خود پرورانده و تقدیم انقلاب کرده است که هر کدام به مانند کتابی، غنی و سرشار از فضائل اخلاقی و معنوی هستند و به الگوی بی بدیل ایثار، شجاعت، جوانمردی و دلاوری برای جوانان کشورمان تبدیل شده اند.
درادامه این پیام آمده است:کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تاسیس تا کنون، سرشار از مجاهدت‌های کم نظیر در عرصه های مختلف به ویژه جبهه‌های دفاع مقدس، دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان، افزایش قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران، نقش آفرینی مؤثر در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی، مبارزه با تروریست‌ها و مزدوران استکبار در منطقه، خدمت رسانی و در کنار مردم بودن در بحران های طبیعی و اخیراً در مبارزه با ویروس کرونا است.
این پیام می افزاید:سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) طلیعه این حماسه آفرینی‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار