معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در راستای کمک به کادر درمان و حفظ سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 17 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ محمد تقی امینی در جلسه با رییس و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: سپاه وظیفه ذاتی خود می‌داند که در مواقع بحرانی به کمک مردم و جامعه بیاید.
وی یادآورشد: زمانی این کمک و مساعدت در قالب جبهه های جنگ حق علیه باطل و دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس بود و امروزه با کشیده شدن این نبرد به مراکز درمانی، جنگ اصلی در جبهه سلامت و بهداشت و درمان و مدافعان سلامت نیازمند یاری و حمایت هستند.
وی تاکید کرد: شیوع ویروس کرونا، مشکلات فراوانی را برای آحاد جامعه ایجاد کرده است و از ابتدای بروز این اپیدمی منحوس سپاه با ورود طلاب، گروه های جهادی، بسیجیان مختلف و... کمک و یاریگر دانشگاه بوده و از زمان آغاز طرح شهید سلیمانی نیز در غربالگری، اقدامات حمایتی و مراقبتی پای کار بوده است.
سرهنگ امینی گفت: سپاه روح الله علاوه بر غربالگری و کمک در اجرای هر چه بهتر طرح شهید سلیمانی، در زمینه های دیگر نیز از جمله در ضدعفونی، گندزدایی، تولید ماسک و دستکش و... نقش داشته و این حمایت خود را تا ریشه کنی کامل این ویروس همچنان ادامه خواهد داد.
معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: در حال حاضر که دانشگاه علوم پزشکی با کمبود شدید نیرو و برخی تجهیزات پزشکی برای درمان و مقابله با این بیماری دست و پنجه نرم می کند، نیز پای کار هستیم و از همین رو ضمن کمک در تامین نیروی انسانی در تجهیز خوابگاه حضرت زهرا(س) با ۶۰ تخت به عنوان نقاهتگاه نیز فعالیت می کنیم.
وی یادآور شد: هر چه در توان داشته باشیم را به میدان مبارزه با کرونا می آوریم و به کمک دانشگاه علوم پزشکی اراک و با یاری خدا و کمک مردم و مابقی مسئولین، موج چهارم این بیماری را کنترل می کنیم و تا آخرین نفس برای شکست ویروس کرونا، در کنار مدافعان سلامت خواهیم ایستاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار