فرمانده انتظامی استان از عملیات مشترک ماموران پلیس امنیت استان های مرکزی و خوزستان در دستگیری ۲ قاچاقچی سلاح و مهمات و کشف ۱۱ قبضه سلاح جنگی و ۲۲ خشاب در یک عملیات پیچیده پلیسی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸ 08 April 2021


به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمی شهرستانی" در بیان جزئیات این عملیات حساس و موفقیت آمیز افزود : مأموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی در تحقیقاتی فني و اطلاعاتي، از برنامه ریزی قاچاق مقادير قابل توجهي سلاح جنگی توسط دو قاچاقچی از استانی مرزی به مرکز کشور مطلع شدند.
وی اظهار داشت: بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شد و در فرایند تحقیقات پلیس، خودروی کامیون این افراد در یکی از محورهای مواصلاتی استان خوزستان شناسایی و با همکاری پلیس خوزستان مورد رصد نامحسوس پلیس قرار گرفت.
فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود:در تمهیدات عملیاتی پلیس، دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و راننده خودروها نیز دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: در بازرسي مأموران انتظامی از خودروهای توقیفی، تعداد ۱۱ قبضه سلاح جنگی و ۲۲ عدد خشاب قاچاق کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی با تاكيد بر مبارزه قاطع پلیس با ورود كالاهاي قاچاق و سلاح هاي جنگی قاچاق به داخل کشور گفت: نیروی انتظامی همواره با قدرت و قاطعیت تمام، در مقابل متجاوزان به حریم جامعه اسلامی ایستاده و هرگز اجازه ناامنی و جولان به دشمنان ایران را نداده و با خدمت شبانه روزی، تلاش کرده است که فضای کشور را برای عموم مردم امن و برای مخلان نظم و امنیت، ناامن کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار