مجوز کد رشته جدید رشته مهندسی ایمنی ، بهداشت و محیط زیست و رشته ی علوم و مهندسی آب گرایش هیدرو انفورماتیک در مقطع کارشناسی ارشد به رشته های دانشگاه اراک اضافه شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ 07 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دانشگاه اراک چهارمین دانشگاه در کشور است که رشته مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در مقطع کارشناسی ارشد را به جمع رشته های تحصیلی خود افزوده است.
دکتر محمد سلیمان نژاد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اراک در این باره گفت : شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی مجوز پذیرش دانشجو در رشته های جدید مهندسی ایمنی ، بهداشت
و محیط زیست و علوم و مهندسی آب گرایش
هیدرو انفورماتیک در مقطع کارشناسی ارشد را صادر کرده است و متقاضیان می‌توانند در آزمون ورودی سال ۱۴۰۰ این رشته را انتخاب کنند.
دکتر سلیمان نژاد در تشریح هدف اخذ رشته مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست افزود : رشته مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست که رشته ای میان رشته ای است و هدف از اخذ کد رشته آن در دانشگاه اراک ، آموزش افردای است که دارای توانایی های لازم برای طراحی و نظارت برحسن اجرای پروژه های تخصصی در زمینه های مختلف این رشته بوده و قادر به انجام تحقیقات لازم برای حل مسائل و مشکلات زیست محیطی کشور باشند.
وی اظهارداشت: با افزوده شدن گرایش هیدرو انفورماتیک در رشته مهندسی آب ، تعداد گرایش های این رشته در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه اراک به دو گرایش رسیده است.
شایان ذکر است با ورود رشته مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در جمع رشته های دانشگاه اراک، زمینه ی گسترده دانشگاه جامع استان مرکزی با صنایع مختلف بیش از پیش گسترش خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار