فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با ترفند سرمایه گذاری در ارز دیجیتال از شهروندی اراکی مبلغ ۷میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ 06 April 2021

 

سردار "حسن مفخمی شهرستانی"  افزود: در چند روز قبل، شهروندی اراکی با مراجعه به پلیس فتا استان و ارائه شکوائیه ای، درخواست رسیدگی به یک مورد کلاهبرداری سایبری را اعلام کرد.
وی اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد که این فرد مدتی پیش عضو یک سایت فروش ارز دیجیتال شده و مبلغ ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بیت کویین خریداری می کند که در هنگام فروش دارایی اش، متوجه مسدود شدن حساب کاربری خود در این سایت می شود.
فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: بلافاصله تحقیقات تخصصی از سوی کارشناسان پلیس فتا استان برای رسیدگی به موضوع آغاز و با بهره گیری از دانش و تبحر کارشناسان، مدیر این سایت شناسایی شد.
این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده، مدیر سایت به مرجع قضائی معرفی و مبلغی که از این شهروند کلاهبرداری شده بود، به وی بازگردانده شد.
سردار مفخمی شهرستانی در ادامه بر ضرورت دقت نظر شهروندان در هنگام انجام تراکنش‌های مالی و خریدهای اینترنتی و بررسی و اعتبارسنجی سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی خاطر نشان کرد: با توجه به راه‌اندازی مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در استان، شهروندان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با تماس با شماره۰۹۶۳۸۰
از مشاوره و خدمات کارشناسان پلیس فتا استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار