جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا با توجه به ممنوعیت دورهمی و تجمعات در بوستان ها در استان، نیروی انتظامی از تردد و توقف در این اماکن جلوگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲ 01 April 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "یوسف سپهوند" افزود: کارکنان انتظامی استان در روز سیزدهم فروردین ماه به صورت آماده باش کامل و صددرصدی در تمامی مراکز تفریحی و تفرجگاه های در سطح استان برای کنترل ترافیک و ترددهای حضور دارند.
وی یادآورشد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام ممنوعیت دوردهمی و تجمعات در بوستان ها، پلیس استان از تردد و توقف در این اماکن جلوگیری خواهد کرد.
وی ادامه داد: طرح های انتظامی و ترافیکی پلیس بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، تهیه و به صورت مستمر اجرایی می شود و لازم است به منظور اثربخشی هر چه بهتر ممنوعیت های اعلام شده در پیشگیری از شیوع کرونا و با توجه به وضعیت رنگ بندی استان در این خصوص، کلیه شهروندان با پلیس و دیگر دستگاه های مسئول همکاری لازم را داشته باشند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: با افرادی که به تذکرات پلیس توجه لازم را نداشته باشند، برخورد قانونی لازم انجام خواهد پذیرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار