معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هرگونه تجمع در فضای سبز، پارک ها و تفرجگاه‌های استان مرکزی در روز ۱۳ فروردین ممنوع است.
کد خبر: ۹۵۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹ 31 March 2021

به گزارش تابناک مرکزی بهروز اکرمی افزود: با توجه به انتشار ویروس کرونا در سطح استان مرکزی و تغییر رنگ شهرها از زرد به نارنجی و از آبی به زرد، شرایط و محدودیت‌های کرونایی استان تغییر کرده و متناسب با وضعیت جدید، وضع شده است.

وی بیان کرد: با وجود توصیه‌هایی که صورت می‌گرفت، اما متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی مردم استان کاهش یافت و مسافرت‌های نوروزی از سایر استان‌های کشور به استان مرکزی و تردد مردم استان به سایر نقاط کشور موجب شد تا شرایط جدیدی در استان حاکم شود و رنگ‌بندی‌های قبل از نوروز به یکباره تغییر پیدا کند.

وی تاکید کرد: در رنگ‌بندی‌های کرونایی در شرایط نارنجی گروه های شغلی ۳ و ۴ باید تعطیل شود و ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرستان‌های نارنجی و خروج پلاک‌های بومی نیز ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: توصیه ما به شهروندان در روز طبیعت آن است که حتی الامکان از منازل خود خارج نشوند و ضمن پرهیز از حضور در جمع‌ها و اماکن شلوغ، تمامی دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی و کرونایی را رعایت کرده و از هرگونه عادی انگاری در خصوص کرونا و خطرات آن، اجتناب کنند.

 اکرمی در ادامه از پلیس و تمامی شهرداران شهرهای استان مرکزی بویژه سه شهر اراک، خمین و ساوه که در وضعیت نارنجی بسر می‌برند خواست تا از اتراق مردم در پارک‌ها، فضای سبز و تفرجگاه‌ها ممانعت بعمل آورند و مردم نیز با پرهیز از دورهمی و تجمعات اجازه ندهند شرایط کنونی استان تغییر یافته و میزان درگیری مردم با کروناویروس افزایش یابد.

وی در پایان با اشاره به رصد ورود و خروج خودروها به استان مرکزی توسط دوربین‌ها و حضور فیزیکی پلیس و عوامل راهداری یادآور شد: رانندگانی که طبق مقررات اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل نکنند، اعمال قانون شده و جریمه خواهند شد و امیدواریم تمامی رانندگان محدودیت‌های ترافیکی در شرایط نارنجی را رعایت کرده و از تردد جدا خودداری کنند تا از انتشار بیماری به نقاط دیگر جلوگیری شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار