معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در ایام پایانی سال گذشته بیش از ۵ هزار تُن کالاهای اساسی در سطح استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۵۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 30 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، جعفر اصغری ، با بیان اینکه در ایام پایانی سال ۹۹بیش از ۵ هزار تُن کالاهای اساسی در سطح استان مرکزی توزیع شده است، افزود: در ایام پایانی سال و به منظور تنظیم و مدیریت بازار در این ایام مخصوصا ایام پایانی سال و نوروز، ۵۲۰۰تن انواع کالاهای اساسی در فروشگاه های عرضه مواد غذایی در سطح استان توزیع شده است.
وی از توزیع ۵۵۰ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب دولتی و در راستای تنظیم بازار ایام نوروز در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: این محموله برنج وارداتی از نوع تایلندی است که با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۵ هزار ریال در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: ۵۰ تن گوشت قرمز با قیمت ۸۰۰ هزار ریال، ۲۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۵۵ هزار ریال، یک‌هزار تن شکر و ۴۲۳ تن روغن با قیمت مصوب نیز در استان جذب شده و در حال توزیع است.
اصغری یادآورشد: یک‌هزار و ۱۰۰ تن برنج هندی به قیمت ۱۸۵ هزار ریال و در بسته‌بندی‌های ۱۰ کیلوگرمی و یک‌هزار و ۳۰۰ تن شکر با قیمت هر کیلوگرم ۱۱۵ هزار ریال در هفته پایانی منتهی به سال جدید در نقاط مختلف استان توزیع شده است.
وی اظهار داشت: یک‌هزار و ۷۳ تن شکر در بسته‌بندی‌های یک‌کیلوگرمی نیز در استان مرکزی جذب شد که از این میزان ۲۱۵ تن به قند تبدیل و در بسته‌بندی‌های پنج کیلوگرمی به قیمت ۴۹۰ هزار ریال توزیع و بقیه نیز به قیمت هر کیلوگرم ۸۷ هزار ریال در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار