نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که ایران اسلامی همواره مقتدر ، باصلابت و با اراده محکم اهدافش را پی می‌گیرد و خستگی ناپذیر است.
کد خبر: ۹۵۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴ 19 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه تصور تسلیم شدن در برابر توطئه دشمنان خیال خامی بیش نیست افزود:جمهوری اسلامی ایران از منافع و مصالح ملی صیانت می‌کند و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و مقتدرانه در راستای ارمانهای مترقی خود به پیش می‌رود.
وی یادآورشد: تمامی طیف‌ها و جریان های سیاس و اجتماعی در کشور یک حرف واحد دارند و آن هم بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و خط مشی کلانی است که برای کشور ترسیم می‌شود.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مسئولان، مجلس و دولت وظیفه دارند مدیریت شایسته داشته باشند افزود: با وجود تنگناهای موجود لازم است که حلقه مدیریتی کشور بهره حداکثری از منابع و امکانات را در راستای تحقق اهداف داشته باشند و مردم نیز نیاز است که با انتخاب اصلح در انتخابات سال آتی مسئولانی را برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگزینند که در همین راستا گام بردارند.
وی با بیان اینکه وضعیت مطلوب اقتصادی همت مناسب را در سال آینده می‌خواهد گفت:اگر همه مردم آگاهانه در صحنه باشند می‌توان از تنگناها به سلامت گذشت.
وی تحویل سال جدید با ۲ ماه پربرکت شعبان و رمضان تلاقی دارد افزود: باید این مهم را به فال نیک گرفت همه مومنان از فیوضات این ۲ ماه بهره کافی را ببرند، قدر برکت‌های معنوی را دانست و از لحظه لحظه آن که همراه با برمت و مغفرت است استفاده کرد.
امام جمعه اراک با بیان اینکه زنده شدن دوباره طبیعت در بهار بیانگر عظمت الهی است افزود: باید قدر طراوت و سرزندگی طبیعت را دانست و از منابع پایه به خوبی حفاظت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار