معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری استان در آستانه نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶ 15 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید حسن حسینی با اشاره به آغاز گشت‌های نظارت بر تاسیسات گردشگری افزود: گشت مشترک نظارت بر تاسیسات گردشگری و بازدید از سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی تمامی محور های مواصلاتی استان با حضور نمایندگانی از اداره کل راهداری و حمل و نقل و پایانه‌ها، استانداری مرکزی و ستاد اقامه نماز با محوریت خدمات سفرهای نوروز ی انجام شد.
وی با اشاره به اینکه ۲۰ واحد پذیرایی بین راهی در محورهای استان در این گشت‌ها مورد بازدید قرار گرفت، گفت: در این بازدید به ۸ مجتمع گردشگری به لحاظ برخی نواقص تذکر کتبی داده شد.
حسینی هدف از انجام این بازدیدها را آمادگی و ارائه خدمات به مسافران استان و اطمینان از رعایت کامل موارد بهداشتی در مراکز خدمات رسان به مسافران دانست و گفت: این بازدیدها در ۴ روز متوالی در کل محورهای سطح استان از تاسیسات گردشگری و مراکز خدمات رسان به مسافران انجام شد و تجهیزات و امکانات نمازخانه‌های بین راهی و وضعیت سرویس‌های بهداشتی بازدید شد.
وی اضافه کرد: علاوه بر تاسیسات گردشگری، آژانس‌های مسافرتی شهرستان دلیجان مورد بازدید قرار گرفتند و یک تذکر کتبی نیز داده شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی تاکید کرد: تاسیسات گردشگری و آژانس‌های مسافرتی دریافت کننده تذکر کتبی ۱۵ روز برای رفع نواقص خود فرصت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار