مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی توسط هیات‌های مذهبی و مساجد نقاط مختلف این استان در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمند و آسیب‌دیدگان از کرونا خبرداد.
کد خبر: ۹۴۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸ 15 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی عباسی ارزش هر بسته معیشتی را سه میلیون‌ریال اعلام کرد وافزود: در مجموع حدود ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به حضور ۱۲۰ طلبه در مراکز درمانی با هدف کمک به کادر درمان یادآورشد: حضور طلاب در غسالخانه‌های نقاط مختلف استان و حضور موثر در قرارگاه حاج قاسم سلیمانی از دیگر اقدامات اداره کل تبلیغات استان مرکزی در مقابله با شیوع ویروس کرونا است.
حجت‌الاسلام عباسی،اعزام ۱۱۰ مبلغ دینی در چهار دوره آموزشی، برگزاری ۳۵ نشست تخصصی با پنج روحانی و ائمه جمعه بین‌المللی، تهیه ۳۰ برنامه قرآنی برای ماه مبارک رمضان با همکاری صدا و سیما و تجهیز و حمایت ۹ پایگاه اجتماعی در مناطق حاشیه نشین استان را از مهمترین اقدامات ابن اداره کل در سال جاری برشمرد.
وی گفت: تدوین برنامه برای تحکیم بنیان خانواده و محتواهایی برای فضای مجازی از مهمترین رویکردهای تبلیغات اسلامی برای سال آینده است.
وی ادامه داد: راه‌اندازی ۳۰ مرکز خیریه با محوریت هیات‌های مذهبی، راه اندازی مرکز تخصصی تربیت مبلغ و تهیه بانک اطلاعاتی نهادهای فرهنگی برای سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار