ساخت و انفجار مواد محترقه دست ساز در يك منزل در يكي از روستاهاي شهرستان اراك، باعث مصدوميت دو نفر از اعضاي خانواده از ناحيه دست و چشم شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ 13 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"امير مختاري" فرمانده انتظامي شهرستان اراك گفت:‌ در ظهر روز گذشته گزارشي از انفجار مواد محترقه در يكي از روستاهاي بخش "معصوميه" به مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ اعلام شد.
وي افزود: با حضور تيم انتظامي و در تحقيقات انجام شده از اهالي منزل مشخص شد كه فرزند پسر نوجواني در داخل منزلشان در حال ساخت مواد محترقه دست ساز بوده است كه به علت انفجار صورت گرفته پسر نوجوان و مادر، از ناحيه دست و چشم مصدوم شده اند.
اين مقام انتظامي یادآورشد:‌ بلافاصله مصدومان به مركز درماني انتقال شدند و در اين خصوص پرونده اي تشكيل و در حال سير مراحل قانوني است.
فرمانده انتظامي شهرستان اراك با تاكيد بر ضرورت نظارت والدين بر فرزندانشان در استفاده از مواد محترقه غيرمجاز گفت: به منظور حفظ سلامت و آرامش عمومي، پليس در كليه ساعات شبانه روز آمادگي خود را براي بررسي و برخورد قاطع با هر گونه سود جويي افراد در خريد و فروش مواد محترقه غيرمجاز اعلام كرده و تلفن ۱۱۰ در كليه ساعات شبانه روز آماده دريافت گزارش هاي مردمي در اين خصوص است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار