رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان مرکزی از ارجاع ۲۱۰ پرونده تخلف زیست محیطی به مراجع قضایی خبرداد.
کد خبر: ۹۴۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 10 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،" هادی معین السادات " افزود : دراجرای قانون حفاظت محیط زیست از ابتدای سال تاکنون ۲۱۰ پرونده قانونی علیه تخلفات صورت گرفته محیط زیستی در استان مرکزی در مراجع قضائی طرح دعوی شده است.
وی با اشاره به اینکه عمده تخلفات در خصوص آلایندگی صنایع بوده است افزود: از مجموع پرونده های تشکیل شده ، تعداد ۱۵۵ پرونده مربوط به تخلفات حوزه آلودگی زیست محیطی صنایع، ۳۸ پرونده مربوط به شکار غیرمجاز حیات وحش، حمل سلاح و نگهداری غیرمجاز گونه‌ها و ۱۷ پرونده هم متعلق به تصرفات غیر مجاز در اراضی و مناطق حفاظت شده تحت مدیریت و چرا غیر مجاز دام در مناطق ممنوعه و قرق بوده است .
معین السادات با اشاره به حساسیت اداره کل حفاظت محیط زیست استان در خصوص صیانت از طبیعت و جلوگیری از تخریب محیط زیست از سوی سودجویان، اظهار داشت: پرونده های برخی از این متخلفان یاد شده مختومه و برخی دیگر در جریان است.
رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان احکام صادره در دادگستری استان مرکزی را نشان دهنده حساسیت مسئولین قضایی نسبت به محیط زیست خواند و افزود: با هر گونه تخلف در حوزه محیط زیست برخورد قاطعانه و جدی میشود واجازه هیچ گونه سوء استفاده از میراث طبیعی را به متخلفان نخواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار