مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: طرح ۲۶۴ واحدی مسکن ایثارگران و مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار در حال تکمیل شدن و آماده افتتاح است.
کد خبر: ۹۴۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ 07 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،مرتضی انصاری درجمع خبرنگاران افزود: مراسم افتتاح پروژه‌های آماده استان به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز بزرگداشت شهدا هم‌زمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) به‌صورت نمادین و با حضور استاندار و دیگر مسئولین استان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر افتتاح می‌شود.
وی درباره برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا گفت: مراسم بزرگداشت روز شهدا به‌صورت مردمی و با توجه به محدودیت‌های مربوط به کرونا و با شعار «راه شهدا ادامه دارد» اجرا می‌شوند.
انصاری فر یادآورشد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و دوران مبارزه با ویروس کرونا برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و محیطی امسال با مشارکت دستگاه‎های اجرایی استان و نهادهای فرهنگی بیشتر به‌صورت مجازی و در رسانه انجام می‌شود.
وی با تأکید بر استفاده حداکثری از فضای مجازی و رسانه گفت: بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در این ایام همچون اجرای طرح سپاس، انجام تبلیغات محیطی، پخش تیزرهای تلویزیونی، ارسال پیامک، تعویض نمادین پرچم قبور مطهر شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا به‌صورت مستمر در حال انجام است.
وی همچنین به برگزاری مراسم کاشت نهال به یاد هر شهید در روز گذشته اشاره کرد و افزود: مراسم کاشت نهال به یاد شهدای عزیز به‌ویژه شهدای زن استان با حضور استاندار مرکزی در منطقه گردشگری گردو برگزار شد.
وی برگزاری کنگره ملی و همایش سراسری «لشگر فرشتگان تاريخ‎ساز»، تجليل از زنان شهيد، جانباز و آزاده، برگزاری مسابقات دل نوشته‌ای به شهید، تبریک روز بزرگداشت شهدا از طریق آهنگ‌های پیشواز تلفن‌های ثابت و همراه، تجلیل از راویان پیام‌آور ایثار، تجلیل از نخبگان و کارآفرینان ایثار را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا دانست.
مدیرکل درباره سایر برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا گفت:ویژه‌برنامه‌های مردمی پویش سرپرستی يك يتيم، اهدای خون و ختم قرآن کریم به نیابت از شهدا از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای روز بزرگداشت شهدا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار