دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، حضور حداکثری و حماسی مردم، در انتخابات ۱۴۰۰ رابسیارمهم دانست.
کد خبر: ۹۴۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 05 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر محسن رضایی در بدو ورود به اراک با حضور در گلزار شهدای این شهر درجمع خبرنگاران با بیان اینکه امید می رود انتخابات به بهترین شکل برگزار و دشمنان بار دیگر ناامید شوند افزود:ملت ایران اسلامی همواره در طول انتخابات‌های گذشته، افتخارات بسیاری را برای عزت و سربلندی کشور کسب کرده‌اند و بدون شک در انتخابات ۱۴۰۰ هم، برگ زرین دیگری بر افتخاراتشان افزوده می‌شود.
وی با بیان اینکه در آستانه پیشنهاد سیاست‌های کلی برنامه هفتم به محضر رهبر معظم انقلاب هستیم یادآورشد: یک سایت جمع سپاری در کشور فعال شده است ومردم از سراسر کشور ، نخبگان و کارآفرینان می توانند تماس بگیرند و نظرات خود را بیان کنند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مسئولان باید در بین کارآفرینان، نخبگان مردم و کسانی که در خط مقابله با مشکلات کشور و مسایل فرهنگی و اقتصادی هستند، حضور پیدا کنند نظرات و ایده های آنان را ببینند گفت: در سفر به استان مرکزی برنامه‌هایی با این قشر در نظر گرفته شده است تا دیدگاه ها و ایده‌های آنان برای برنامه‌های پنج ساله اخذ شود.
دکتر محسن رضایی با حضور در گلزار شهدای اراک به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.
رضایی عزت واقتدار ایران اسلامی را مرهون شهدا دانست وافزود: امیدمی رود تا ظهور حضرت مهدی عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف راه شهدا ادامه پیدا کند و شاهد دستاوردهای بزرگ‌تری از آنچه که تاکنون شهدا برای ما به ارمغان آوردند باشیم.
وی با قدردانی از ایثارگری پدران و مادران شهدا در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی گفت:دستاوردها ،اقتدار وامنیت ایران اسلامی را مدیون شهدا هستیم.
دکتر رضایی" دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور نماینده ولی فقیه در استان از مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا (ص) اراک بازدید کرد.
نشست با مجمع اندیشده وحدت اسلامی، دیدار با استاندار مرکزی، نشست با جبهه ایستادگی، حزب توسعه و عدالت شورای ائتلاف و احزاب جریان انقلاب، نشست با بنیاد صبح قریب، دیدار با مردم و نمازگزاران مسجد الزهرا (س) و حضور در صدا و سیمای استان مرکزی از جمله برنامه های روز اول این سفر در اراک و حضور در شورای اداری خمین نیز مهمترین برنامه روز دوم سفر محسن رضایی به استان مرکزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار