فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقی سابقه دار در عملیات پليس در شهرستان "اراك" خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷ 04 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: این فرد به ۳۰ فقره سرقت از محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.
وی یادآورشد:‌ در چند روز گذشته با اعلام گزارش‌هایی از سرقت‌های مختلف محتویات داخلي خودروها به پلیس، تیمی تخصصی از مأموران انتظامی شهرستان "اراک"، مامور رسیدگی به این پرونده‌ شدند.
وي اظهار داشت: با آغاز تحقیقات تخصصی، سرانجام سرنخ‌هایی از سارقی سابقه دار در اين سرقت ها به دست آمد و برنامه ريزي عملياتي براي شناسايي و دستگيري فرد سارق در دستور كار مأموران انتظامي قرار گرفت.
فرمانده انتظامي استان مركزي اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده با دستگاه قضائی و پس از چندین روز تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، فرد سارق شناسایی و هنگامی که در مخفیگاهش حضور یافت، در عملیات غافلگیرانه مأموران انتظامی شهرستان اراک دستگیر شد.
اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: با توجه به اسناد و مدارک موجود و در تکمیل تحقیقات، سارق مورد نظر به ۳۰ فقره سرقت از محتویات داخلی خودروها در سطح این شهرستان اعتراف کرد.
سردار شهرستانی با تأکید بر رعایت هشدارهای پلیسی از سوی شهروندان افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار