رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:همایش عدالت علوی در سال آینده با تشکیل کارگروه هایی متشکل از قضات و وکلا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ 04 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی، به مناسبت گرامیداشت ۷ اسفند روز وکیل مدافع طی بازدیدی از کانون وکلا و مرکز وکلای قوه قضائیه استان مرکزی افزود: در مجموعه مدیران کانون وکلا و مرکز وکلا با مسئولین دادگستری استان تعامل، گفت و گو و مذاکرات خوبی صورت پذیرفته است و با تقسیم کار می توان راهکار هایی برای کار مشترک ارائه کرد که، احقاق حقوق مردم محقق شود و مشکلات و نواقص موجود رفع شود.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی یادآورشد: وکلا قشر فرهیخته، با دانش و با شخصیت اجتماعی ممتازی هستند که با ظرفیت بالا و تسلطی که بر مسائل حقوقی و اجتماعی دارند می‌ توانند مسئولین استان را در بهبود شرایط فعلی و در مدیریت هر چه بهتر حوزه های اجتماعی و قضائی و حقوق عامه یاری کنند.
وی ادامه داد: امروز وکلا می توانند با تشکیل کارگروه های پژوهشی و حقوقی، در بسیاری از زمینه ها از جمله انفعالی که در برخی از مدیریت ها وجود دارد پایان دهند و مشکلات ناشی از بی توجهی به حقوق عامه را کاهش دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اظهار داشت: ابلاغ سند تحول قضائی از سوی ریاست معظم قوه قضائیه بیان کننده ی نقشه راه دستگاه قضائی کشور در آینده است که در دسترس همگان قرار گرفته است و باید سرلوحه ی کار همه ما باشد و توقع این است که وکلای گرانقدر با مطالعه این سند و دقت در آن، با ارائه راهکارها به اجرای هر چه بهتر آن کمک کنند که در نهایت با اجرای صحیح آن به رضایت مندی مردم منجر شود.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی از برگزاری همایش عدالت علوی و عدالت از منظر امیرالمؤمنین علی (ع) در عید غدیر و در سال بعد خبر داد و گفت: سرفصل ها، موضوعات و کارگروه های آن به اطلاعتان خواهد رسید و از وکلا و قضات شاخص و برتر در زمینه اجرای درست عدالت نیز تجلیل خواهد شد.
شایان ذکر است در این دیدار ها ساختمان جدید مرکز وکلای قوه قضائیه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی افتتاح شد و از اعضای هئیت مدیره کانون و مرکز و برخی از وکلای برتر تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار