سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور گفت: برای طرح نوروزی قرار است ۱۱ هزار تن از نیروهای امدادی و نجاتگر این جمعیت همگام با سایر ارگان های دست اندرکار مشارکت داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 04 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،مهدی ولیپور در سفر به ساوه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح نوروزی جمعیت هلال احمر هر سال از ۲۵ اسفند همراه با سایر ارگان های دست اندرکار مانند اورژانس، راهداری و پلیس راه آغاز می شود افزود: امسال علاوه بر ۵۶۱ پایگاه ثابت که به صورت شبانه روزی خدمات امداد و نجات ارائه می کنند، ۲۰ پست موقت هم ایجاد خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط شیوع کرونا ماموریت جدیدی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای جمعیت هلال احمر تعریف شده است یادآورشد: قرار است در کنار نیروهای وزارت بهداشت مبادی ورودی مسافری کشور مانند فرودگاه ها و نقاط مرزی را کنترل و غربالگری کنیم که در صورت نهایی شدن این طرح، شمار پست های موقت به ۳۲ مورد افزایش می یابد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: در نوروز پیش رو حدود ۱۱ هزار تن از افراد امدادی و نجاتگر فعالیت خواهند کرد و در این راستا از ظرفیت ۲ هزار دستگاه خودرو امداد و نجات و همچنین توان ۲۲ فروند بالگرد امدادی استفاده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار