رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: این بیمارستان آمادگی دارد کلیه خدمات پزشکی و درمانی را به مراجعین ارائه کند.
کد خبر: ۹۴۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ 03 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر بهنام محمودیه افزود: در حال حاضر هیچ بیمار کرونایی و مبتلا به کووید19 در این مرکز، بستری نیست.
وی اظهار داشت: از خردادماه، سال جاری این مرکز هیچگونه بیمار عفونی، تنفسی و کرونایی را پذیرش مستقیم نکرده و شهروندان می توانند با خیال راحت با مراجعه به این مرکز از خدمات مورد نیاز خود بهره مند شوند.
وی تاکید کرد: ممکن است در حین انجام فرآیند بستری شدن و یا انجام پروسیجرهای درمانی، تست کرونای فردی مثبت تشخیص داده شود، که در این صورت یا به مرکز سانتر منتقل شده و اگر ارائه خدمات برای فرد مذکور وجود نداشته باشد، در اتاق های ایزوله به دور از بیماران دیگر بستری می‌شوند.
دکتر محمودیه گفت: با توجه به اینکه این مرکز، سانتر اصلی تروما بوده، علاوه بر ارتوپدی، سایر خدمات را در زمینه نورولوژی، داخلی، سوختگی، ارتوپدی، جراحی عروق و فک و صورت و... را نیز ارائه می دهد.
این متخصص بیهوشی و فوق تخصص مراقبت های ویژه افزود: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، برنامه متخصصان و پرستاران در این مرکز، تدوین شده و آمادگی کامل در این خصوص وجود دارد، اما مجددا به مردم به خصوص جوانان توصیه می کنیم تا از هرگونه اقدام خطرناکی جدا بپرهیزند.
وی یادآورشد: برای انجام هرگونه اعمال جراحی، بررسی و شرح حال دقیق، به عمل می آید و اگر مورد مشکوکی وجود داشته باشد، مشاوره داخلی و یا عفونی انجام می شود.
وی در خصوص تزریق واکسن کرونا، نیز گفت: در نوبت اول، ۳۰ نفر از پرستاران و پزشکان بخش های ویژه این مرکز واکسینه شدند و در نوبت دوم نیز، حدود ۱۰۰ نفر از پزشکان و پرستاران بخش های ویژه، اورژانس، ایزوله تنفسی واکسینه خواهند شد.
رییس بیمارستان ولی عصر(عج) اراک با توصیه مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی تا رسیدن واکسن و انجام واکسیناسیون افزود: این مرکز با ظرفیت ۲۸۵ تخت در رشته های گوناگون و عاری از هرگونه بیمار کرونایی، آماده ارائه خدمت به مردم است و شهروندان می توانند بدون هیچ ترس و واهمه ای برای درمان بیماری های خود مراجعه و مراحل و فرآیند درمان خود را به تعویق نیاندازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار