رئیس کمیته امداد اراک منطقه یک گفت: در ۱۱ماهه سالجاری دو هزار و۱۲۸ مددجوی تحت حمایت تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار ۱۴میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان دریافت کردند.
کد خبر: ۹۴۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ 28 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، ابراهیم خسروی با بیان اینکه یکی از خدمات کمیته امداد پرداخت تسهیلات اشتغال نیازمندان، ودیعه و تعمیرات مسکن ، تسهیلات ضروری وکارگشایی به نیازمندان است،افزود: این پرداختها در ۱۱ماهه سالجاری به مبلغ ۱۴میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان به دو هزار و۱۲۸ نفر از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد و بانک قرض الحسنه مهر ایران بامعرفی این نهادپرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه گره‌گشایی از نیازمندان در راستای اهداف بانکداری اسلامی در دستور کار صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت قرار دارد، ادامه داد: از مبلغ مذکور ، صندوق امداد ولایت ۶ میلیارد و ۸۸۹ میلیون تومان تسهیلات به ۸۸۰ نفر از نیازمندان به تفکیک ۷۳نفر اشتغال نیازمندان به مبلغ یک میلیارد و۲۰میلیون تومان ، ودیعه و تعمیرات مسکن ۲۴۷نفر با اعتبار دو میلیارد و ۴۵۴ میلیون تومان و وامهای ضروری و کارگشایی ۵۶۰نفربا اعتبار سه میلیارد و ۴۱۵میلیون تومان پرداخت شده است.
وی با تأکید بر توانمندسازی مددجویان در عرصه اقتصادی و معیشتی افزود: هدف اصلی کمیته امداد از راه اندازی « صندوق امداد ولایت» ترویج فرهنگ قرض الحسنه است که خیران و نیکوکاران می توانند با سپرده گذاری در این صندوق، بیش از پیش این نهاد را در دستگیری از خانواده‌های بی بضاعت یاری کنند.
شایان ذکر است،خیران می توانند با شماره گیری با تلفن همراه#۰۸۶*۸۸۷۷* به‌صورت مستقیم وجوه خود را برای کمک به نیازهای محرومان واریز نمایندو یا از طریق تماس با شماره تلفن۰۸۶۳۳۱۲۶۲۳۱ به نام حوزه مشارکتهای مردمی کمیته امداد اراک منطقه یک ، نسبت به واریز مبالغ کمک خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار