رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک قتل در تحقیقات تخصصی و علمی کارآگاهان پلیس استان در اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴ 28 February 2021


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری" در بیان جزئیات این خبر گفت: در چند روز قبل، گزارشی از فوت مشکوک فردی به علت سقوط از ارتفاع در ساختمانی در حال ساخت در یکی از خیابان های شهر اراک به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.
وی اضافه کرد: با حضور تیم گشت انتظامی و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی و تشخیص هویت این پلیس در محل، بررسی های تخصصی در خصوص علت وقوع این حادثه آغاز شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات اولیه، یکی از کارگران ساختمان مدعی بود که با متوفی درگیر شده و او به علت سهل انگاری به سمت چاله آسانسور رفته و سقوط کرده است.
سرهنگ چهری اضافه کرد: از همان دقایق اعلام این گزارش، با بهره گیری از روش های علمی و تخصصی بررسی موضوع آغاز شد و سرانجام کارآگاهان پلیس بعد از ۴۸ ساعت به اسناد و مدارکی مبنی بر نقش یکی از کارگران در وقوع این حادثه دست یافتند.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی ادامه داد: در تکمیل بازجویی های کارآگاهان پلیس، سرانجام مشخص شد که فرد متوفی در طبقه هفتم این ساختمان نیمه کاره در خصوص موضوعی با یکی دیگر از کارگران درگیر شده و در حین این درگیری، توسط فرد دیگر به داخل چاله آسانسور هل داده شده و جان خود را به علت شدت جراحات وارده از دست داده است.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در این زمینه پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار