فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری يك قاچاقچي مواد مخدر كه در پوشش مسافرت خانوادگي در حال تردد در يكي از محورهاي مواصلاتي استان بود، در عمليات پليس دليجان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 20 February 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمی شهرستانی" افزود:در تداوم طرح هاي عملياتي پليس استان در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دليجان در تحقيقاتي از انتقال و جاسازي مقاديری قابل توجهي مواد مخدر از سوی يك قاچاقچي مواد مخدر و عبور اين فرد با يك دستگاه خودروي سواري در يكي از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان، فرد مورد نظر به همراه همسر و فرزند خردسالش با یک دستگاه خودروی سواری پراید شناسايي و در عملياتي دستگير شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی یادآور شد:در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳۷۶ کیلو گرم تریاک که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.
سردار مفخمي شهرستاني در پایان با تأکید بر برنامه ریزی مستمر و بلند مدت پلیس مرکزی به منظور مبارزه هدفمند و قاطع با پدیده شوم مواد مخدر افزود: فرد دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار