رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۴ تن و ۷۲۵ کیلوگرم گردوي قاچاق، در عملیات توقیف یک دستگاه خودروی شوتی در اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ 18 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"محمد عقیل سلگی"افزود: در ادامه طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شناسایی کردند.
وی با اشاره به توقیف خودرو در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی ۴ تن و ۷۲۵کیلو گرم گردوي قاچاق کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مركزي ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در این عملیات را طی ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در حدود۳ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال بیان و اظهار داشت: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
اين مقام انتظامي با بيان تداوم طرح هاي مبارزه با قاچاق كالا افزود: شهروندان به منظور مبارزه پلیس با پدیده نابهنجار قاچاق، می توانند در صورت مشاهده چنين خودروهايي در حمل بار قاچاق و تردد آنها در سطح محورهاي مواصلاتي، موضوع را براي بررسي تخصصي، از طريق سامانه تلفنی۱۱۰ به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار