رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:مسئولین همواره باید جایگاه خود را مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران بدانند.
کد خبر: ۹۴۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 17 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی با حضور در منزل خانواده معظم شهید جعفر نوروزی که به تازگی تفحص شده افزود: همانطور که امام راحل(ره) فرمود خانواده معظم شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و ما خدا را شاکریم که امروز توفیق عنایت فرمود تا خدمت خانواده معظم این شهید والامقام برسیم و به خانواده وی عرض تبریک و ارادت داشته باشیم.
رییس کل دادگستری استان مرکزی افزود: شهید نوروزی بعد از دو بار مجروحیت دوباره به جبهه های حق علیه باطل می شتابد و حتی یک بار در عملیات مرصاد به اسارت دشمن بعثی در می آید و می گریزد و پس از آن در عملیات شعبان در سال ۶۹ به فیض عظیم شهادت نائل می‌شود که این بیانگر عزم راسخ شهید بزرگوار جعفر نوروزی در عمل به سخنان امام راحل و حرکت در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب است.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی اظهار داشت: با آسمانی شدن چنین مردی این افتخار نصیب این خانواده شده و درهای عزت، کرامت و بزرگواری بر این بیت گشوده شده و از این حیث به شما تبریک می گوییم.
وی ادامه داد: ما مسئولین همواره باید جایگاه خود را مرهون فداکاری و از جان گذشتگی این عزیزان بدانیم و شبیه شهدای گرانقدر، جهادگونه در راستای اعتلای اهداف نظام و انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بکوشیم.
شایان ذکر است در این دیدار خدابخشی معاون قضائی رئیس کل در امور شورای حل اختلاف استان مرکزی و حجت‌الاسلام والمسلمین کلانتری رئیس شورای حل اختلاف اراک نیز حضور داشتند. در پایان این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با اهدای لوح به خانواده معظم شهید جعفر نوروزی از آنان قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار