معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌‌دستی استان مرکزی از آغاز مرحله نخست بازرسی و نظارت بر تأسیسات گردشگری استان مرکزی در آستانه نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 16 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید حسن حسینی افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروز و لزوم آمادگی تأسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب و فراهم آوردن رضایت خاطر مسافران و گردشگران، مرحله نخست نظارت بر تأسیسات گردشگری استان شامل مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی، رستوران‌ها، مراکز اقامتی و پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین اقامتگاه های بوم‌گردی های در سطح استان آغاز و تا پایان اسفندماه سال‌جاری به‌صورت مستمر ادامه دارد.
حسینی یادآورشد: در بازدید تیم نظارتی اداره کل در روز گذشته از واحدهای گردشگری و پذیرایی بین راهی از محور شهرستان دلیجان به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی به دو واحد واحد پذیرایی بین راهی تذکر کتبی داده شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی‌، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی ادامه داد: در این بازدیدها به کلیه واحدهای تحت پوشش نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی آموزش و اطلاع‌رساتی کامل انجام شد.
او نظارت بر نحوه ارائه خدمات گردشگری را در ایام نوروز به لحاظ کمی و کیفی مهم خواند و افزود: در این بازدیدها با ارائه راهنمایی‌های لازم توسط بازرسان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق تذکر شفاهی یا اخطار کتبی با واحد متخلف برخورد می‌شود که عدم رفع نواقص و معایب موجود در مهلت تعیین‌شده به تعطیلی یا پلمب واحد منجر خواهد شد.
حسینی ادامه داد: همچنین بازدید سرزده شبانه از کلیه سفره‌خانه های سنتی شهرستان اراک در شب گذشته انجام و به واحدهای تحت پوشش رعایت کلیه پروتکل ها ابلاغ شد.
او اضافه کرد: استان مرکزی دارای ۱۶ هتل، ۶۰ دفتر خدمات مسافرتی، ۴۰ رستوران بین راهی، ۱۲ مجتمع تفریحی و پذیرایی، ۲۳ واحد بوم‌گردی است که آمادگی لازم برای میزبانی از سفرهای نوروزی را دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار