جانشين فرمانده انتظامي استان از اجراي هجدهمين مرحله از اجراي طرح ظفر در ۳۵نقطه از شهرستان اراك خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 13 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "يوسف سپهوند"افزود:‌ در اجراي اين طرح ۱۶۲ نفر به دليل ارتكاب جرايم مختلف دستگير شدند.
وی یادآورشد:در ادامه طرح هاي امنيت بخش پليس و با توجه به برآوردهاي اجتماعي انجام شده از ميزان فراواني جرايم و درخواست ها و گزارش هاي مردمي از سامانه هاي تلفني ۱۱۰ و ۱۹۷، هجدهمين مرحله از طرح ظفر در شهرستان اراك به مرحله اجرا گذاشته شد.
وي افزود:در اين طرح عملياتي كه به مدت چهار روز با بهره گيري از ظرفيت هاي پليس در مركز استان به مرحله اجرا گذاشته شد، تعداد ۳۵ منطقه مورد پاك سازي قرار گرفت.
جانشين فرمانده انتظامي استان مركزي ادامه داد:‌ در اجراي اين طرح در حدود پنج كيلوگرم انواع مواد مخدر از خرده فروشان كشف شد و تعداد ۶۳ نفر خرده فروش و معتاد متجاهر نيز دستگير شدند.
سرهنگ سپهوند افزود:‌همچنين در اجراي اين طرح ۴۸ نفر سارق نيز دستگير و در اعتراف آنان ۸۲ فقره انواع سرقت كشف شد.
اين مقام انتظامي اضافه كرد:همچنين در اين طرح تعداد بيش از ۴ هزار و ۵۰۰ خودرو اعمال قانون شد و تعداد ۹۴ دستگاه خودرو و موتورسيكلت متخلف نيز توقيف و به پاركينگ انتقال شد.
وي ادامه داد: همچنين در اجراي اين طرح تعداد ۵۱ نفر به دليل داشتن برگه جلب دستگير شدند و تمامي دستگيرشدگان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
جانشين فرمانده انتظامي استان مركزي در ادامه تلفن هاي ۱۱۰ و ۱۹۷ را مهم ترين پل هاي ارتباطي پليس با مردم خواند و گفت: اين سامانه هاي ارتباطي در كليه ساعات شبانه روز آماده دريافت گزارش ها و پاسخگويي به انتقادها، پيشنهادها، نقطه نظرات و هر گونه پيام تقدير از نوع عملكرد كاركنان ناجاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار