آیین پیروزی چهل و سومین سالروز انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه ۲۲ بهمن ۹۹ با حضور مردم غیور و ولایتمدار استان مرکزی در قالب کاروان‌های موتوری و خودرویی در نقاط مختلف استان مرکزی به صورت رژه موتوری و خودرویی و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 10 February 2021

به گزارش تابناک مرکزی، شهروندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه به موازین ایمنی در خودروها با در دست داشتن عکس‌های امام راحل، شهید سلیمانی و مقام معظم رهبری ارادت خود را به انقلاب اسلامی و شهیدان گلگون کفن انقلاب ابراز وبار دیگرحماسه ای باعظمت خلق کردند.
کاروان‌های موتوری و خودرویی اراک در مسیر میدان مقاومت ، بلوار مهارت، پل شهید آنجفی، خیابان جهاد و در نهایت میدان جهاد راطی کردند، تدابیر ترافیکی این آیین هم از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اندیشیده شد.
علاوه بر رژه خودرویی و موتوری بیش از چهار هزار عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی با مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر امسال استان مرکزی برگزار شده است.

کاروان‌های موتوری و خودرویی در آیین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به روایت تصویرکاروان‌های موتوری و خودرویی در آیین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به روایت تصویرکاروان‌های موتوری و خودرویی در آیین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به روایت تصویرکاروان‌های موتوری و خودرویی در آیین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به روایت تصویرکاروان‌های موتوری و خودرویی در آیین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به روایت تصویر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار