جانشین فرمانده انتظامي استان از دستگيري دو خواهر که با همدستی مردم جوان و به بهانه خريد جهيزيه با ارائه چك هاي مسروقه و بلامحل از مغازه داران اراكي در حدود ۸ ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 04 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "یوسف سپهوند"افزود: با اعلام گزارش هايي از كلاهبرداري زوجي جوان از چند فروشگاه در سطح شهرستان اراك، تيمي از كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان، رسيدگي تخصصي به اين پرونده را آغاز كردند.
وي اضافه كرد:‌ در تحقيقات انجام شده از مالباختگان، مشخص شد كه يك زن و مرد جوان، به واحدهاي صنفي فروش کالاهای لوکس و قیمتی مراجعه کرده و به بهانه خرید جهیزیه و در قبال خرید کالا به فروشندگان چک هایی مسروقه و یا بلامحل ارائه کرده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بلافاصله اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس برای بررسی موضوع آغاز شد و در انجام تحقیقات تخصصی پلیس، دو خواهر که با همدستی مردی جوان، نقشه و برنامه ریزی این کلاهبرداری ها را می کردند، شناسایی شدند.
این مقام انتظامی در استان مرکزی یادآورشد: با پیگیری های انجام شده مخفیگاه کلاهبرداران شناسایی و هر سه نفر در عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند.
سرهنگ سپهوند ادامه داد: در بازجویی های انجام شده، اعضای این باند به هشت میلیارد ریال کلاهبرداری از هفت فروشگاه در سطح شهرستان اراک اعتراف کرده اند که همچنان تحقیقات تخصصی پلیس از دستگیرشدگان ادامه دارد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: تا کنون تعدادی از مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند و در صورت مغازه دارانی به این روش از آنان کلاهبرداری شده است ، می توانند برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان مراجعه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار