معاون سیاسی سازمان بسیج کشور گفت: ادعا نداریم به قله پیشرفت و سعادت دست یافتیم اما بدون شک کشور در مسیر گسترش عدالت حرکت می کند و تفرقه افکنی هاو ایجاد فضای تخریبی فقط به کمرنگ شدن امید مردم می‌انجامد.
کد خبر: ۹۳۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 04 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ حبیب زاده در نشست سیاسی و بصیرتی بسیج در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود:کفه نشانه های امید بخش نسبت به آینده کشور به مراتب سنگین‌تر از کفه موارد نگران کننده است.
وی یادآورشد: ملت ثابت کرده است که علی رغم وجود مشکلات فراوان در تمام زمینه ها، همچنان اتحاد را رمز موفقیت خود می‌داند و از نشانه‌های بارز این اتحاد می‌توان به تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.
وی افزود: نگاهی به واقعیت های محیط پیرامون نشان می‌دهد که دوستان، دشمنان، رقبا و تهدیدهای داخلی و خارجی در محیط پیرامون ما وجود دارد که ما برای پرهیز از هر گونه افراط و تفریط در مشی خود، باید این ملاحظات را در نظر داشته باشیم.
سرهنگ حبیب زاده اظهار داشت: واقعیت حکایت از این دارد که در طی ۴۲ سال گذشته که از عمر انقلاب می گذرد ما هرگز در هوای لطیف بهاری حرکت نکرده ایم و همواره همه چیز باب میل نبوده است، بلکه شرایط طوفانی و جاده های پر دست انداز در مسیر حرکت انقلاب وجود داشته است،اما مردم با اتکا به سه مولفه اصلی، اعتماد به وعده های خدا، اتکا به ظرفیت های درونی با اعتماد به نفس و تبعیت محض از ولی فقیه از این ۴۲ سال پر فراز و نشیب عبور کرده‌اند و آنچه امروز می بینیم به تعبیر مقام معظم رهبری تا ۴۰ برابر ارتقا در حوزه های مختلف است که مستندات آن نیز موجود می باشد.
وی با اشاره به پیشرفت های کشور در زمینه بهداشتی درمانی و پزشکی گفت: این یکی از مصداق‌های بارز حرکت رو به جلوی کشور است و علاوه بر آن حوزه زیرساخت‌های اقتصادی کشور نیز قابل دفاع است، که در این زمینه می توان به خودکفایی در تولید بنزین و حتی صادرات آن و تامین تسلیحات مختلف اشاره کرد.
معاون سیاسی سازمان بسیج کشور با انتقاد از رفتارهاب برخی جریانات سیاسی که منافع و امنیت ملی را هدف قرار داده‌اند گفت: وی تاکید کرد: انتظار نداریم رسانه‌ها بزرگنمایی یا مسئولین اغواگری کنند اما واقعیات جامعه باید تبیین و شفاف‌سازی شود.
حبیب زاده اضافه کرد: امروز فرصت خوبی است که در کنار مطالبه خدمت مطالبه وحدت نیز داشته باشیم تا مردم را منسجم‌تر و متحدتر از قبل ببینیم.
وی گفت: آنچه در چشم انداز ما قرار دارد تحویل کشور با مشکلات کمتر به نسل آینده است و در این راستا با کمترین هزینه و بهره مندی از بیشترین ظرفیت های کشور، آسیب ها را به حداقل می‌رسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار