رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اراک از آغاز عملیات عمرانی الحاق فاز دوم آرامستان این کلانشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 27 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، ابوالفضل جلالوندی با اشاره به اینکه افزایش آمار متوفیان نسبت به سال گذشته، باعث تکمیل فضای قبور عمومی آرامستان در سال جاری شده است افزود: در فضاهای عمومی، هیچ هزینه ای بابت قبر دریافت نمی شود و صرفا هزینه های خدماتی مربوط کفن و دفن اموات دریافت می شود.
وی یادآورشد: از اواخر سال گذشته، مهندس شفیعی شهردار اراک دستور پیگیری الحاق زمین خریداری شده آرامستان را صادر کرد، در این راستا معاونت خدمات شهری، اداره حقوقی و سازمان آرامستان پیگیری های لازم را به عمل آوردند و در مسیر این پیگیری، شورای تامین شهرستان اراک با دعوت از کشاورزان مدعی مالکیت، بررسی دقیقی در رابطه با ادعای مالکیت به عمل آورده و موضوع به هیئت ۳ نفره کارشناسی ارجاع و نتایج حاصله به شورای تامین استان ارجاع و در نهایت مقرر شد، ۲ هکتار از زمین ۳۲ هکتاری برای احداث قبر در نظر گرفته شود.
جلالوندی ادامه داد: پس از ابلاغ مصوبه مذکور، جلسه ای با حضور اعضای شورای تامین شهرستان اراک، شهردار و معاونین شهرداری و نمایندگان کشاورزان در سالن جلسات شهرداری تشکیل و مراتب به تایید حاضرین در جلسه رسید.
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اراک گفت: در حال حاضر عملیات عمرانی آماده سازی بخشی از زمین جدید، برای توسعه آرامستان و حل مشکل کمبود زمین برای دفن اموات آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار