نوجوان ۱۵ ساله ای که به همراه دوست خود برای تفریح و بازی روی یخ به سد رفته بود در داخل آب غرق شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ 26 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری با اعلام این خبر گفت‌: در پی تماس همکاران جمعیت هلال احمر و اعلام خبر غرق شدن یک نوجوان در داخل سد و درخواست کمک برای اعزام تیم غواصی، با توجه به اینکه محل بروز حادثه، خارج از محدوده شهری می باشد، پس از انجام هماهنگی های لازم با مدیریت بحران استانداری و نیز معاون خدمات شهری شهرداری اراک، تیم تخصصی غواصی این سازمان به همراه خودروی مخصوص غواصی در ساعت ۱۶عصر (روز دوشنبه ۶ بهمن ماه) عازم محل حادثه در سد آب کمر از توابع شهرستان تفرش شدند.
وی افزود: در این حادثه یک نوجوان ۱۵ ساله که به اتفاق دوست خود برای تفریح و بازی روی یخ به این سد رفته بود، بر اثر شکسته شدن یخ ها به یکباره به درون آب فرو رفته و متاسفانه غرق‌ شده بود.
وی افزود: پس از تلاش و جستجو، تیم تخصصی غواصی این سازمان با استفاده از تجهیزات مخصوص، جسد این نوجوان از داخل آب بیرون کشیده و تحویل عوامل اورژانس داده شد.
آقازیارتی با اظهار تأسف از بروز این حادثه تلخ اظهار داشت: این‌گونه حوادث باید درس عبرتی برای والدین باشد تا نظارت بیشتری بر روی فرزندان خود داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار