در قالب طرح شهید سلیمانی ۳۵ تیم تخصصی به مناطق کمتر توسعه یافته استان مرکزی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 25 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی با محوریت بهره‌گیری از تمام ظرفیت مردمی و توانمندی‌های نیروهای جوان و متخصص اجرایی شده و همین امر باعث قطع زنجیره بیماری کرونا و کاهش فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا شده است.
وی افزود: اعزام ۳۵ تیم تخصصی به مناطق محروم و انجام تست‌های سریع رپیتست که در این راستا بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ تست انجام شده از جمله اقدامات انجام‌شده در قالب طرح شهید سلیمانی است.
وی تاکید کرد: قرارگیری روحیه جهادی در کنار اقدامات علمی، کارشناسی و صحیح از محوریت طرح شهید سلیمانی بود و این طرح باعث حماسه‌سازی در کشور شد و همچنین روحیه ایثار و از خودگذشتگی در دوران شیوع ویروس کرونا چهره عملیاتی به خود گرفت و تمام افراد نقش‌آفرین و موثر اعم از کادر درمان، مدافعان سلامت، بسیجیان و غیره این فرهنگ با ارزش را از دفاع مقدس الگو گرفته‌اند که قدردان تمام تلاش‌های بی وقفه آنها هستیم.
وی یادآورشد: امروزه تمام موفقیت‌ها در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا در کشور و استان را مدیون عنایت‌های ویژه خداوند و امام زمان(عج) به مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری هستیم.
امینی گفت: امروزه شاهد کاهش مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا هستیم اما همین امر نباید باعث عادی‌انگاری شود و همچنین از این امر باید جلوگیری شود چرا که با توجه به وضعیت آخر سال در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قطعا شاهد آثار جبران‌ناپذیری می‌شویم، بنابراین مردم همانند قبل باید دستورالعمل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار