مدیر مرکز آموزشی مصباح الهدی اراک از اعطای ۴۰۰ گواهینامه مداحی در استان مرکزی خبرداد.
کد خبر: ۹۳۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸ 23 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، ابوذر رستگار در آئین اعطای گواهینامه پایان دوره آموزشی مداحی افزود: مرکز آموزشی مداحی مصباح الهدی کار خود را از سال ۸۸ آغاز کرده است که در این سال ها مورد استقبال گسترده به‌ویژه از سوی نوجوانان و جوانان قرار گرفته است.
مدیر مرکز آموزشی مصباح الهدی با اشاره به اینکه از همان زمان دوره های آموزشی و کلاس های تئوری آغاز شده است، افزود: دوره های تئوری و سپس دوره های عملی برگزار شد و دوستان در مراسم مختلف حضور داشته و به فعالیت پرداختند اما به دلایلی ما نتوانستیم گواهینامه اعطا کنیم و در این سال ها با حضور حجت‌الاسلام عباسی این مهم پیگیری و امروز ۴۰۰ گواهینامه به مداحان جوان، نوجوان و بزرگسال اعطا می‌شود.
وی همچنین به تشکیل هیئت مکتب الزهرا(س) اشاره کرد وگفت: در راستای آموزش هر چه بهتر این دوستان هیئت مکتب الزهرا(س) تشکیل شد تا دوستان بتوانند آموخته های خود را در این هیئت به صورت عملی اجرا کنند.
رستگار با بیان اینکه مرکز آموزشی مصباح الهدای از سال ۸۸ کلاس های مختلفی برگزار کرده و از اساتید بزرگ استانی و کشوری در بخش های مختلف به منظور آموزش این عزیزان دعوت کرده است، اظهارداشت: این اساتید بزرگ با حضور خود درس های خوبی در بخش های مختلف مداحی، عملی و تئوری به این مداحان جوان و نوجوان داده اند.
مدیر مرکز آموزشی مصباح الهدی اضافه کرد: این مرکز ۱۲ سال است که فعالیت دارد و تنها مرکز آموزش مداحی فعال در استان مرکزی هستیم و به راحتی گواهینامه به کسی داده نمی شود.
وی با اشاره به اینکه در بخش بانوان نیز فعالیت داریم، ادامه داد: در بخش بانوان ۶۰ بانوی فعال داریم که روضه ها و برنامه های خانگی را به خوبی اداره می‌کنند.
رستگار افزود: ما بر مطالعه بر روی سیره و منش اهل بیت(ع) و زندگی نامه این بزرگواران تاکید داریم و همه افراد و مداحان جوان و نوجوان باید در این راستا تلاش کنند چرا که روضه اهل بیت(ع) و آنچه که بر اهل بیت گذشته است باید به درستی منتقل شود و بتوانند به آن چیزی که می‌گویند استناد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار