نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کارنامه انقلاب اسلامی با وجود مشکلات و سختی‌ها درخشان و قابل دفاع است و تضعیف دستاوردهای آن خیانت آشکار به خون شهدا و آرمان‌های ملت شریف ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ 22 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه نباید دستاوردهای انقلاب را به دلیل برخی مسائل زیر سئوال برد افزود: وجود امام راحل به عنوان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و بعد از ایشان مقام معظم رهبری،از زهد، تقوا، شجاعت و کار برای رضای خدا سرشار بوده و هستند و ملت باید قدر این نعمت‌های الهی را بداند.
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران پایگاه آمریکا، اسرائیل و غرب بود یادآورشد: هم اینک تمام قدرت، مجلس، دولت، رهبری، مجلس خبرگان و نیروهای مسلح در خدمت مردم است و مردم‌سالاری دینی به وضوح در کشور قابل رویت است.
وی با اشاره به وجود برخی فسادهای مالی و اخلاقی و مشکلات اقتصادی در کشور گفت: جریان کلی حاکمیت نظام اسلامی پیرو ولایت، تقوا، اهل بیت(ع)، دین مبین اسلام و برخورد با مفسدان و عدالت اجتماعی است.
وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل مقایسه با قبل نیست گفت: با وجود تمامی توطئه‌ها و بدخواهی دشمنان، ایران اسلامی مقتدرانه به پیش می‌رود و افتخاراتش روز به روز در حال افزایش است.
آیت الله دری نجف آبادی نظام پزشکی، بهداشت و درمان، داروسازی و سلامت کشور با تحولات گسترده‌ای در چهار دهه اخیر همراه بوده است افزود: امید به زندگی از ۵۴ سال در اوایل انقلاب اسلامی به ۷۸ سال رسیده است و کمتر مرگ نوزاد و کودکی به علت وجود بیماری‌ها مشاهده می‌شود.
وی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی ۴۷ درصد جامعه به تحصیل اشتغال داشتند اما اکنون ۹۴ درصد مشمولان، در مدارس و دانشگاه‌ها مشغول تحصیل هستند که این افتخاری بزرگ به شمار می رود.
وی یادآورشد:توجه به شخصیت زن و تحکیم بنیان خانواده از دستاوردهای نظام اسلامی است زیرا در شرایطی که زن در کشورهای غربی ابزار دست مردان قرار دارد، در کشور ایران زنان از ارزش والایی برخوردار هستند و جایگاه انسانی آنان هیچ تفاوتی با مردان در این کشور ندارند.
وی افزود: برگزاری رزمایش‌های اخیر نیروهای مسلح برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است ،بدون شک این موفقیت‌های چشمگیر در حوزه نظامی و تسلیحاتی مرهون هدایت‌های حکیمانه فرماندهی کل قوا، خون مقدس شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی جان‌برکفان نیروهای مسلح در ارتش، سپاه و نیروی انتظامی است.
امام جمعه اراک گفت: امروز امنیت مرزهای زمینی، دریایی و هوایی ایران اسلامی در بالاترین سطح ممکن قرار دارند و آحاد جامعه باید قدردان این دستاوردهای ارزشمند باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار