رئيس پلیس راه آهن اراك از ۹۰ مورد رفع تجاوز به حريم خطوط ريلي در اقدامات تخصصي پليس راه آهن از ابتداي سال جاري خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 19 January 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " امید منتظر"؟ حمل و نقل را يكي از اركان اصلي رشد و توسعه ياد كرد و با اشاره به اهميت حمل و نقل ريلي افزود: يكي از كاركردهاي مهم ريل، جابجايي مسافر و كالا است و توسعه اقدامات در تامين امنيت مسافر، كالا و توجه به زيرساخت هاي امنيتي آن بسيار حائز اهميت است.
وي با اشاره به برنامه ريزي هاي پليس راه آهن اراك در توسعه امنيتي ريلي یادآورشد: يكي از مهم ترين اقدامات شاخصي كه در اين زمینه اجرايي شده است، توجه به هوشمندسازي پليس و ايجاد مانيتورينگ كليه ايستگاه هاي تحت حفاظت پليس راه آهن اراك است.
اين مقام انتظامي اضافه كرد: همچنين به منظور پيشگيري از بروز تبعات سوء و اتخاذ امنيت لازم خطوط ريل، برنامه ريزي پيشگيري و مقابله به تجاوز راه حريم خطور ريلي به عنوان يكي از مهم ترين سرفصل هاي ماموريتي در دستور كار اين پليس قرار گرفت.
سرهنگ منتظر افزود: از ابتداي سال تا كنون ۹۰ مورد تجاوز به حريم خطور ريلي شناسايي و مورد رصد پليس راه آهن اراك قرار گرفت كه با تعامل انجام شده با مرجع قضائي، تمامي اين موارد مرتفع و راهبرد ايمن سازي خطوط ريلي با قاطعيت دنبال مي شود.
وي يكي از اولويت هاي ماموريتي اين پليس را برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد مخدر اعلام كرد و گفت: در عمليات هاي سال جاري در استان مركزي مقدار ۱۲۲ كيلوگرم انواع مواد مخدر توسط ماموران اين پليس كشف و تعداد ۹۴نفر نيز دستگير شده اند.
این مقام انتظامی افزود: با اقدامات امنیتی صورت گرفته توسط پلیس راه آهن استان و با اشرافیت کامل بر سطح حوزه استحفاظی مربوط و همچنین با بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود ، نسبت به ارتقاء سطح امنیت حوزه ریلی فعال بوده و با افراد بزهکار و مخل نظم و امنیت قاطعانه و قانونی برخورد می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار