سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت:تاکنون ابلاغیه‌ای برای برگزاری یا عدم برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن از مرکز ابلاغ نشده است، بنابراین بهتر است در هر بخش یک برنامه شاخص را داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ 19 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام عباس دانشی، در جلسه کارگروه کمیته روستایی و عشایری دهه فجر افزود: دهه فجر فرصتی برای مطرح شدن و معرفی دستاوردهای انقلاب است.
وی یادآورشد: در آستانه چهل‌و‌دومین سال پیروزی انقلاب قرار داریم باید از این بازه زمانی برای اجرای برنامه‌های نشاط بخش و امیدآفرین استفاده شود.
وی دهه مبارک فجر را چشم‌انداز اعظم انقلاب دانست و افزود: دهه فجر، شاه بیت مناسبت‌های انقلاب اسلامی است و باید اهتمام ویژه برای اجرای برنامه‌های مثرمثمر داشته باشیم، در معارف دینی ذکر ایام‌الله و زنده نگه داشتن آنان مورد تأکید است.
دانشی ادامه داد: بخشی از هجمه‌های وارده به نظام جمهوری اسلامی به دلیل کم کاری ما اتفاق می‌افتد و دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای جبران کم کاری‌هاست.
وی افزود: وظیفه معرفتی، انقلابی و دینی ما این است تا مردم را از دستاوردهای ناب انقلاب آگاه کنیم. هرچه از شهیدان بگوییم، جای اقدام و عمل ما را نخواهد گرفت، اقدام و عمل ما باید در راستای آرمان‌های امام راحل و شهدا باشد و همواره برای پیشبرد اهداف از منویات مقام معظم رهبری بهره بگیریم.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید قدردان بیست‌و‌دوم بهمن باشیم، ادامه داد: در طول ۴۲ سال، انقلاب اسلامی توانسته است ۷ رئیس جمهور امریکا را به زانو درآورده و با شکست و ناکامی مواجه کند. در حال حاضر منعی برای برگزاری جلسات حضوری آن هم با حداقل جمعیت و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرهای آبی و زرد وجود ندارد، اما همه چیز بستگی به ستاد ملی کرونا و ستاد کرونای استان دارد، ما تابع قوانین هستیم، اگر قانون جدیدی صادر شود قطعا ابلاغ و انجام می‌شود.
وی گفت: از هر کاری که در روستاها موجب شادمانی مردم می‌شود نباید غفلت شود.
حجت‌الاسلام محمدتقی توکلی، رئیس کارگروه روستایی و عشایری دهه مبارک فجر استان مرکزی، هم گفت: موظف هستیم به تمام وظایف خود برای خدمت‌رسانی به جامعه روستایی انجام دهیم. رؤسای ادارات شهرستان در نظر داشته باشند که برنامه‌هایی که تنها با قید مکان و زمان اطلاع رسانی شود قابل قبول است.
وی بر ضرورت مستندسازی برنامه‌ها تأکید کرد و افزود: هدف اصلی از اجرای برنامه‌ها معرفی دستاوردهای انقلاب به نسل جدید است، لازم است مضامین انقلاب را با شیوه‌‌های نوین، هنری و علمی به نسل جوان منتقل کنیم.
وی یادآورشد: برنامه‌های این ایام باید با نوآوری و خلاقیت همراه باشد و تحول در این عرصه ایجاد شود.
توکلی اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ها در گام دوم اتقلاب باید مدبرانه‌تر، هنرمندانه‌تر، علمی‌تر و دارای پیام باشد.
وی با بیان اینکه نسل جدید از سواد رسانه‌ای بالاتری برخوردار است ادامه داد: برنامه‌ها در فضای مجازی و فیزیکی باید دارای محتوا و پیام باشد و کمبودها را جبران کند و بخشی از این وظیفه برعهده ما است تا در این راستا بهتر گام برداریم. نقش روستاییان در پیروزی انقلاب پررنگ بوده است و این نقش باید به سمع و نظر مردم برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار