فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال ، ۱۰ دستگاه سوئیچر و یک دستگاه ژنراتور برق از یک شرکت صنعتي در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 18 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمی شهرستانی"افزود: در اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غيرمجاز از دستگاه‌هاي استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی شهرستان ساوه در تحقيقاتي از وجود تعدادی از اين دستگاه‌ها در یک شرکت صنعتي در این شهرستان مطلع شده و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وی اظهار داشت: در مراحل تحقيقات پليس،‌ این شرکت كه در آن از دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال استفاده مي شد، شناسايي شد و با هماهنگي مرجع قضائي مورد بازرسي قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در بازرسي انجام شده از اين کارگاه، ۴۴۰دستگاه استخراج ارز ديجيتال( ماینر) ، ۱۰ دستگاه سوئیچر و یک دستگاه ژنراتور برق كشف شد.
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اين كه برابر نظر كارشناسان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي، ارزش دستگاه‌هاي مكشوفه، ۴۵ میلیارد ريال برآورد شده است، گفت: فرد دستگیر شده در این عملیات به همراه پرونده تشکیل شده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار