فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از برخورد قانونی و اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی تغییر کاربری داده شده کشاورزی به ارزش تقریبی۳۰ میلیارد ریال در سطح این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 16 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"مجتبی جمالی"افزود: روز گذشته به منظور حفظ کاربري اراضي کشاورزي با حکم دستگاه قضائي و با حضور مقتدرانه نيروي انتظامي در کنار ديگر نهاد هاي مرتبط ، نسبت به تخريب ۳ مورد از ساخت و سازهاي غيرمجاز در منطقه "جاسب " شهرستان دلیجان اقدام شد.
این مقام انتظامی با اشاره به بازتاب مثبت اجرای این حکم در بین شهروندان دلیجانی اظهار داشت: این حکم برای حفظ حريم زمین های کشاورزی و با هماهنگي دستگاه قضائی و با حضور مأموران انتظامی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی به اجرا درآمد.
وی افزود: دراین طرح هدفمند، ساخت و ساز غيرمجاز در زمین های تغییر کاربری داده شده تخريب و قطعات بسیاری از زمین های کشاورزی به ارزش کارشناسي شده ۳۰ ميليارد ريال، آزاد سازي شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در پایان با تأکید بر هوشیاری هرچه بیشتر شهروندان قبل از خريد واحدهاي مسکوني در محيط هاي روستايي درباره تغيير کاربري و مشاهده دقیق مستندات و مدارک قانوني زمین های ساخته شده، یادآورشد: برخود قانونی و قاطعانه پلیس با متعرضان به املاک و اراضي کشاورزی و ملی، قاطعانه و قانوني همچنان ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار