مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت امیرالمومنین(ع) اراک گفت: از ابتدای شهریور امسال درمان ناباروری در استان با تعرفه دولتی به زوج ها در این مرکز درمانی ارائه می شود.
کد خبر: ۹۳۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 11 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا صادقی افزود: برای ارائه خدمات دولتی مناسب با به روزترین تجهیزات و ماهرترین نیروهای انسانی به زوج های عزیزی که دچار مشکلات ناباروری هستند، از ابتدای شهریور ۹۹ این مرکز در حال خدمت رسانی است.
وی اظهار داشت: کلینیک پروفسور قوام زاده در این بیمارستان راه اندازی شده و خدمات تخصصی، فوق تخصصی و پاراکلینیکی مناسبی به همشهریان و هم استانی ها و حتی سایر استان ها ارائه می دهد.
وی تاکید کرد: این کلینیک در زمینه تشخیص و درمان بیماری های قلبی عروقی، ریوی، گوارشی، غدد و متابولیسم، کنترل و درمان بیماری‌های نفرولوژی و فشار خون، روانپزشکی، روماتیسم و مفصل، انواع جراحی ها و... فعال می باشد.
مدیر بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) اراک یادآورشد: انواع خدمات پاراکلینیکی از جمله اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، آندوسکوپی، نوار عصب و عضله، نوار قلب و... نیز ارائه می شود، همچنین این مرکز مجهز به یک داروخانه مناسب نیز می باشد.
صادقی افزود: درمانگاه تنفسی این مرکز درمانی در فضای فیزیکی کاملاً مجزا و مستقل به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات ویژه به بیماران مراجعه کننده سرپایی و مشکوک به کرونا می باشد.
وی با اشاره به اینکه مردم استان مرکزی می توانند برای اخذ نوبت از کلینیک با سامانه تلفنی ۳۳۸۹۰ تماس بگیرند و یا به درگاه اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی اراک مراجعه کنند، گفت: همچنین شماره تلفن ۳۴۱۷۳۶۳۳ آماده پاسخگویی به هرگونه سوال می باشد.
شایان ذکر است پلی کیلینیک پروفسور قوام زاده، جنب بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) شهر اراک(سردشت) واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار