نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شهیدان سلیمانی و فخری زاده با فداکاری وایثارجان خود موجب سربلندی اسلام و قرآن شدند.
کد خبر: ۹۳۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 08 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در نماز جمعه اراک با بیان اینکه خون شهیدان سلیمانی و فخری زاده به برکت انقلاب اسلامی برای کشور عزتمندی به ارمغان آورد افزود: اسلام همواره به اصل دفاع تاکید دارد اما برخی این مهم را متوجه نمی‌شوند و این کج فهمی ظلم به اسلام است.
وی با بیان اینکه اسلام همواره در برابر دشمنان برای دفاع اهمیت قائل شده است یادآورشد: هر کسی به شکلی از جامعه دفاع می‌کند و جبهه جهاد در راه خدا فقط استفاده از شمشیر نیست بلکه برخی با علم خود و برخی با جان خود به جامعه خدمت می‌کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان با شگردهای مختلف از مهرهای سوخته برای اهداف شوم خود استفاده می‌کنند افزود: برخی را با وعده پول و عده دیگری را با وعده تابعیت فریب می‌دهند و برای کسب موفقیت خود، با اعتقادات ما مبارزه می‌کنند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه دشمنان به شکل‌های مختلف افکار ما را با سایت‌ها و فضای مجازی بمباران می‌کنند گفت: دشمنان همواره به دنبال بمباران فکری، سیاسی و اخلاقی ملت ایران اسلامی هستند بنابراین جامعه باید آگاه باشد.
وی از جمع آوری ۲ هزار لاشه از تالاب میقان اراک خبرداد و افزود: مدیریت مطلوب در استان موجب شد تا سایر بخش‌های پرورش طیور استان دچار آسیب نشود.
وی با بیان اینکه جریان ۱۹ دی در قم به خاطر چاپ مقاله‌ای علیه فقاهت و امام بزرگوار به وجود آمد گفت: مردم متدین قم برای دفاع از اسلام و انقلاب به خیابان آمدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار