رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: اعلام نیاز یک هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار بر اساس قیمت ابتدای سالجاری برای تکمیل پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک شده، اما نیاز واقعی برای اتمام کار با شرایط فعلی سه هزار میلیارد ریال است.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ 02 January 2021

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، رقیه یادگاری افزود: پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک آماده تحویل به پیمانکار جدید است.
وی اظهار داشت: مشکلات پیمانکار قبلی این طرح مهم سلامت حل شده و کارگاه عملیات اجرایی پیمانکار پیشین آن تخلیه و لوازم اضافی خارج شده است و همچنین تعهدنامه‌ محضری از پیمانکار اخذ شده که ادعای ضرور و زیان در آینده نداشته باشد.
وی تاکید کرد: بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک مرکز مادر تخصصی درمان این استان است که تسریع در تداوم روند طرح نوسازی آن اهمیت ویژه دارد و آماده تحویل به پیمانکار جدید شده است.
یادگاری یادآورشد: کارفرما از هم اکنون می‌تواند برای ادامه روند عمرانی این طرح ملی یا مناقصه پیمانکاری برگزار کند و یا ترک تشریفات انجام دهد که در این موارد حق انتخاب با کارفرما است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح توسعه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک از موضوعات مصوب سفر رییس جمهوری به استان است که تاکنون برای آن ۲ ‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: در سفر آبان ماه امسال معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک در نظر گرفته شده که این رقم به محض مشخص شدن پیمانکار جدید، تخصیص می‌یابد.
وی افزود: اگر این رقم تا پایان سالجاری تخصیص داده شود و ۸۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز در ابتدای سال آتی تامین شود، این طرح در هفته دولت سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار