شهردار اراک گفت:با تدبیر آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، مهندس آقازاده استاندار مرکزی، اعضای شورای اسلامی شهر باعث شده که امروزه شهرداری از مهمترین معضلات خود که یکی از آنها تسویه بدهی ۵۰۰ میلیاردی می باشد، عبور کند.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 31 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد کریم شفیعی در دیدار با فرمانده انتظامی استان مرکزی و فرمانده پلیس راهور استان افزود: بدیهی است یکی از مولفه های عبور از این مشکلات به همراه حمایت های صورت گرفته، جلب رضایتمندی شهروندان است و این رضایتمندی باعث شده که درآمد شهرداری در ۹ ماهه سال جاری، ۱۱۰ درصد محقق شود.
شهردار اراک از حمایت های سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی قدردانی کرد وگفت: در مدت حضورتان در استان، همکاری های میان شهرداری و نیروی انتظامی افزایش پیدا کرده است وخدمات و زحمات نیروی انتظامی به وضوح در شهر دیده می شود و این زحمات ستودنی است.
وی افزود:ثمره مشترک زحمات تمامی دستگاه ها، به ویژه اعضای شورای اسلامی شهر، پرسنل شهرداری و زحمتکشان نیروی انتظامی، رضایتمندی شهروندان است و امروز این زحمات قابل مشاهده است.
شهردار اراک با اشاره به احداث ۵ پروژه تقاطع غیرهمسطح جدید در شهر و افزایش ۱۰۰ درصدی دوربین‌های کنترل نظارتی، در حوزه ترافیکی و توسعه شهری، افزود: مجموعه شهرداری اراک، آمادگی لازم برای همکاری‌های بیشتر با تمامی دستگاه ها و نیروی انتظامی استان، در راستای ارایه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان را دارد.
مهندس شفیعی شهردار اراک با اعلام یک خبر مهم گفت: با نظر اعضای شورای اسلامی شهر، بودجه شهرداری اراک در سال ۱۴۰۰، با رقمی بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان، در دست تهیه و تدوین است.
وی در ادامه با بیان اینکه تعامل خوبی میان شهروندان و مدیریت شهری ایجاد شده است یادآورشد:بعد از اجرای پیاده راه امیرکبیر اعتماد شهروندان به شهرداری افزایش پیدا کرده و شهرداری اراک در راستای اجرای پروژه های انسان محور، در تلاش است که ترافیک از هسته مرکزی شهر خارج شود و با اجرای پیاده راه ها که فضایی برای گفت و گو، مشارکت اجتماعی و فرهنگی و همچنین محلی آرام برای تفریح شهروندان می باشد، به موضوع اولویت انسان بر خودرو در شهر، جامل عمل بپوشاند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار