فرمانده انتظامي استان مرکزی از شناسايي و دستگيري سارقاني كه در حدود ۳ ميليارد و ۵۰۰ مليون ريال طلاجات و وجه نقد را از منزل شهروندي خندابي سرقت كرده بودند،‌ در عمليات كارآگاهان پليس اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 05 December 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمي شهرستاني" افزود: مدتي پيش با اعلام گزارش سرقت۲۰۰گرم طلا ، ۵ قطعه سکه تمام بهار آزادي و مبلغ ۳میلیارد ریال وجه نقد از منزل خانمي ميانسال در شهرستان خنداب، ‌بررسي تخصصي موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس شهرستان قرار گرفت.
وی یاد آورشد: در تحقيقات مقدماتي پليس مشخص شد كه خانمي به عنوان پرستار در خانه صاحبخانه كار مي كرده و در روز قبل از از وقوع سرقت، دو نفر از بستگان وي نيز در منزل صاحبخانه به عنوان مهمان حضور داشته اند و همگي صبح و بدون اطلاع، منزل را ترك مي كنند.
فرمانده انتظامي استان مركزي با اشاره به تمركز تحقيقات كارآگاهان پليس بر روي اين افراد گفت:‌ در اين تحقيقات مشخص شد که اين افراد پس از وقوع سرقت متواری و دیگر در محل سکونت قبلی خود نيز حضور نيافته اند.
سردار مفخمي شهرستاني افزود: در ادامه تکمیل تحقیقات تخصصي پليس، مأموران انتظامي مخفيگاه متهمان اين پرونده را در يكي از شهرستان هاي استان البرز شناسايي و در عمليات هايي جداگانه هر سه نفر را دستگير و به شهرستان انتقال دادند.
وي اظهار داشت: متهمان دستگیر شده پس از مشاهده مدارک و شواهد قانونی در بازجویی های کارآگاهان، چنین بیان داشت که از مدت ها پیش با طرح نقش قبلی و به منظور سرقت از منزل شاکی، پرستاري اين فرد را قبول كرده و در یک فرصت مناسب با دادن قرص های خواب آور به او ، با همکاری دیگر همدستانش اقدام به سرقت از اين منزل کرده اند.
فرمانده انتظامي استان مركزي با با تأکید بر رعایت توصيه هاي پيشگيرانه پليس در به كارگيري افراد در منزل و محل كار اضافه كرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار