رئیس کمیته امداد شهرستان محلات از پرداخت ۳۲میلیون و۷۰۰هزارتومان برای ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان در هفت ماهه امسال خبرداد.
کد خبر: ۹۲۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ 05 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حسین رجبی، با بیان اینکه این نهاد همواره در پی بهبود شرایط فرهنگی افراد آسیب پذیر اجتماع است ، افزود:در هفت ماهه امسال به ۱۸۶مددجوی واجد شرایط خدمات ارائه شده واعتباری که برای این امر هزینه شده است ۳۲میلیون و۷۰۰هزارتومان بوده است.
وی با اشاره به ارائه خدمات به طلاب ودانشجویان گفت:درهفت ماهه امسال به ۱۵دانشجو وطلاب مبلغ ۱۰میلیون تومان کمک رسانی شده است.
وی افزود:کمیته امداد به عنوان نهادی حمایتی اجتماعی در تلاش است تا امدادگری و حمایت از نیازمندان جامعه را به عنوان یک فرهنگ عمومی ترویج و نهادینه کند و علاوه بر توانمندسازی خانواده‌ها اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی یادآورشد:در هفت ماهه امسال به ۹۰مددجوی واجد شرایط خدمات مشاوره‌ای ارائه شده و مبلغ سه میلیون و۸۰۰هزارتومان صرف این امر شده است.
رجبی با بیان اینکه خدمات پرورشی وتربیتی به مددجویان یکی از ملزومات کاری این نهاداست،گفت:در هفت ماهه امسال به ۴۲مددجو این خدمات ارائه شده واعتبار اختصاص یافته برای خدمات پرورشی و تربیتی دو میلیون و۶۰۰هزارتومان بوده است.
وی همچنین از نقش موثر کانونهای فرهنگی وابسته به این نهاد اشاره کرد وافزود :در هفت ماهه امسال مبلغ چهار میلیون و۳۰۰هزارتومان صرف امور آموزشی وفرهنگی به مددجویان تحت حمایت شده است.
وی گفت:از مهمترین خدمات ارائه شده توسط این نهاد دادن آموزش‌های خانواده به جوانان ونوعروسان است که در هفت ماهه ابتدایی سال جاری به ۹۵نفر ارائه خدمت شده و اعتبار اختصاص یافته به این مهم مبلغ سه میلیون و۳۰هزارتومان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار