فرمانده انتنظامی شهرستان زرندیه از کشف ۲۶۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی ۸ ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 03 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ روح الدین یوسفوند افزود: در این عملیات ها ۱۹۶نفر دستگیر شدند.
وی در تشریح عملکرد ۸ماه نخست امسال مجموعه انتظامی شهرستان زرندیه، امنیت را یکی از نیازهای ضروری انسان ها در جامعه دانست و گفت: مردم در تأمین امنیت نقش بسزایی دارند و تعامل و مشارکت مردم با پلیس یکی از مهمترین مؤلفه های سرمایه اجتماعی پلیس در جلب مشارکت های عمومی است.
وی با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت يکي از مطالبات و انتظارات به حق مردم است افزود: با به کارگيري حداکثر توان و امکانات و مشاركت نهادها و سازمان ها مي توان به اين خواسته مردم جامه عمل پوشاند.
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با بیان اینکه سرقت یکی از جرایم مهم در افزایش آسیب های اجتماعی به شمار می رود اظهار داشت: پلیس به عنوان سردمدار مقابله با جرایم در جامعه اقدامات گسترده های برای مقابله با سرقت در سطح شهرستان زرندیه انجام داده است.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۴۱۰فقره سرقت در عملیات های دستگیری ۳۴۳ سارق افزود: این کشفیات در ۸ ماهه نخست سال جاری افزایش ۳۲ درصدی کشفیات سرقت و افزایش ۲۴ درصدی دستگیری ها را به همراه داشته است.
سرهنگ"یوسفوند" به برنامه هاي پليس شهرستان زرندیه در مبارزه با مواد مخدر به عنوان بخشي ديگر از مطالبه مردمي نيز اشاره کرد وگفت: در ۸ ماه ابتدای امسال ۲۶۷کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۹۶ نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند .
وی در ادامه به کاهش ۶ درصدی تصادفات در شهرستان زرندیه از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و افزود: فرهنگ سازی و آموزش یکی از اقدامات مهم در کاهش سوانح رانندگی به شمار می آید .
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹۶تماس تلفنی با سامانه ۹۷ در شهرستان زرندیه ثبت شده است که میزان انتقادات ۵۰ درصد کاهش، درخواست و پیشنهاد ۱۴۰ درصد افزایش و ۲۲ درصد رضایت و تقدیر را به همراه داشته است.
سرهنگ یوسفوند یادآورشد: در راستای بازدید و نظارت بر اماکن عمومی و اصناف نیز تعداد ۲۱۵ بازدیداز صنوف شهرستان زرندیه در ۸ماه نخست سال جاری صورت گرفته است که در این بازدیدها ۳۳واحد متخلف پلمب ،برای۸۳ واحد متخلف اخطار پلمب صادر شده است.
فرمانده انتظامی زرندیه در پایان با قدردانی از زحمات کارکنان انتظامی این شهرستان گفت: امید است در ماه های آینده شاهد توجه بیش از پیش شهروندان به توصیه های پلیس در راستای کاهش جرايم باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار