معاون بازرسی و حمایت حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: درهفته دوم تشدید محدودیت های کرونایی در سطح شهر اراک۱۱۴۵ واحد بازرسی و ۷۵ واحد متخلف پلمپ شدند
کد خبر: ۹۲۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ 03 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان ، افزود: از ابتدای آذر ماه طرح تشدید محدودیت واحدهای صنفی برای کنترل بیماری کووید۱۹ با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف به محوریت سازمان صمت در قالب ۱۰ اکیپ شروع شده و در نقاط مختلف شهر که از قبل به ۱۰ منطقه تقسیم شده ، در حال اجراست .
وی یادآورشد: درهفته دوم طرح ۱۱۴۳ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته و ۷۵ واحد متخلف که محدودیت های اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا را رعایت نکرده بودند پلمپ و به چندین واحد تذکر داده شد ودر مجموع از ابتدای شروع طرح ۲۶۴۵ واحد مورد بازرسی قرار گرفت و ۲۰۰ واحد متخلف پلمپ شدند .
قربانیان درباره واحدهایی که توسط تیم های بازرسی پلمپ شده اند گفت: واحدهای متخلف شامل باشگاه های ورزشی ، آرایشگاه های مردانه وزنانه ، فروشندگان لباس و کیف و کفش بوده اند که بدیل خودداری از تعطیلی واحد برابر با دستور العملی ابلاغی ستاد کرونا تا پایان اجرای طرح پلمپ شده اند .
معاون بازرسی و حمایت حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی در خاتمه همکاری اصناف و بازاریان را با طرح تشدید محدودیت های کرونایی قابل قبول و ۹۰درصد ارزیابی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار