فردي كه چند سال قبل به اتهام كلاهبرداري بيش از يك كيلوگرم طلاجات در يكي از استان هاي كشور، تحت تعقيب پليس بود، در عمليات كارآگاهان پليس استان دستگير شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 02 December 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ كارآگاه کامیار چهری افزود: در پی ارسال حکم جلب فردي به اتهام كلاهبرداري يك كيلوگرم طلا در يك معامله خريد و فروش در يكي از استان هاي كشور، بررسي موضوع در دستور کار كارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
وي با اشاره به متواری بودن و تحت تعقیب قرار داشتن این فرد کلاهبردار حرفه ای یادآورشد: در مراحل تحقيقات پليس محل زندگي اين فرد در يكي از شهرستان هاي استان شناسايي و مشخص شد كه اين فرد،‌ مدتي است از اين شهرستان متواري شده است.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي ادامه داد: با تلاش های شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب، در نهایت كارآگاهان موفق به شناسایی محل اختفای این فرد در يكي از استان هاي شمالي كشور شدند.
وی افزود: مأموران پس از اخذ نیابت قضائی، در یک عملیات هدفمند موفق شدند که این فرد را که داری چندین فقره سابقه کلاهبرداری و خیانت در امانت بود، دستگیر و به پلیس آگاهی استان مرکزی منتقل کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی اظهار داشت: متهم در بازجویی های تخصصی و فنی کارآگاهان به بزه انتسابي و کلاهبرداری یک کیلوگرم طلا در يك معامله خريد و فروش اعتراف کرد.
سرهنگ چهری با تأکید بر ضرورت عدم اطمینان شهروندان به افراد ناشناس و پرهیز از در اختیار قرار دادن اطلاعات فردی و خانوادگی خود به آنان افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضائی، با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار